logo franke
Zaprojektuj
Showroom
FRANKE


Weź udział w konkursie "Od teorii do praktyki"
i zdobądź cenną nagrodę!

Regulamin Konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE"

⇩ Pobierz regulamin i załączniki w formacie PDF

na opracowanie koncepcji zorganizowania przestrzeni: Showroomu FRANKE, Akademii Kulinarnej FRANKE oraz Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE

§ 1. Słownik

1. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

  1. 1.1. Konkursie – należy rozumieć konkurs „Zaprojektuj Showroom FRANKE", którego zasady zawarte są w niniejszym regulaminie;
  2. 1.2. Regulaminie należy rozumieć regulamin niniejszego Konkursu;
  3. 1.3. Organizatorze – należy rozumieć spółkę „Franke Polska" Sp. z o.o., (dalej: „Franke") z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 wraz z Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (dalej: „Izba") z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa;
  4. 1.4. Formularzu – należy rozumieć formularz zgłoszenia udziału w Konkursie dostępny na stronie internetowej www.odteoriidopraktyki.pl;
  5. 1.5. Uczestniku – należy rozumieć osobę, której zgłoszenie udziału w Konkursie dokonane poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza dostępnego na stronie internetowej www.odteoriidopraktyki.pl zostało zaakceptowane przez Organizatora;
  6. 1.6. Partnerach – należy rozumieć uczelnie wyższe współpracujące w ramach niniejszego Konkursu;
  7. 1.7. Komisji konkursowej – należy przez to rozumieć komisję powołaną przez Organizatora do wyłonienia zwycięzcy Konkursu;
  8. 1.8. FRANKE – należy rozumieć znak towarowy, do którego używania uprawnione jest Franke;
  9. 1.9. KWC – należy przez to rozumieć wysokiej klasy baterie kuchenne wykonywane od ponad 140 lat w szwajcarskiej fabryce FRANKE.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Konkursu jest „Franke Polska" Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 oraz Polsko- Szwajcarska Izba Gospodarcza z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa.
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony przy udziale Partnerów, których zadaniem będzie promocja Konkursu pośród studentów i absolwentów studiów związanych z architekturą i wyposażaniem wnętrz.
  3. Ideą konkursu jest stworzenie pomostu łączącego świat nauki i biznesu oraz wspieranie młodych talentów architektonicznych.
  4. Celem Konkursu jest wyłonienie najciekawszych koncepcji zorganizowania przestrzeni:
    • − Showroomu FRANKE;
    • − Akademii Kulinarnej FRANKE;
    • − Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE.

oraz zaproszenie zwycięzcy Konkursu do współpracy przy tworzeniu tej przestrzeni.

5. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia Konkursu. Postępowanie niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu powoduje natychmiastowe wykluczenie Uczestnika z udziału w Konkursie i utratę prawa do ubiegania się o nagrodę.

§ 3. Uczestniczy

  1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i może być tylko indywidualne.
  2. Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, będących studentami lub absolwentami kierunków studiów związanych z architekturą i wyposażaniem wnętrz. Za studentów rozumie się osoby

posiadające status studenta na dzień przesłania Formularza zgłoszeniowego.

  1. Z uwagi na ideę Konkursu, którą jest stworzenie pomostu łączącego świat nauki i biznesu oraz wspieranie młodych talentów architektonicznych, Uczestnikiem Konkursu nie może być osoba, która przed dniem 10 października 2016 r. ukończyła 35 rok życia.
  2. Uczestnikiem konkursu nie może być:
    • − osoba pracująca u Organizatora oraz członek rodziny takiej osoby;
    • − osoba pracująca w firmie konkurencyjnej do Franke oraz lub członek jej rodziny. Za podmiot konkurencyjny w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się w szczególności przedsiębiorców oferujących produkty/usługi takiego samego typu jak produkty/usługi FRANKE bądź ich substytuty, o takich samych lub zbliżonych walorach użytkowych.
  3. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wypełnienie i przesłanie Formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl do dnia 10 października 2016 r. Przesłanie Formularza oznacza akceptację zasad Konkursu przewidzianych w Regulaminie.
  4. Formularz należy uzupełnić podając następujące dane:
    1. 6.1. imię i nazwisko;
    2. 6.2. adres zamieszkania lub adres do korespondencji;
    3. 6.3. potwierdzenie pełnoletniości;
    4. 6.4. numer telefonu kontaktowego;
    5. 6.5. adres e-mail;
    6. 6.6. kierunek i wydział studiów z podaniem daty rozpoczęcia studiów oraz – w przypadku absolwentów – daty ukończenia studiów;
    7. 6.7. potwierdzenie znajomości obsługi programu AutoCAD - Organizator zastrzega sobie możliwość sprawdzenia znajomości programu AutoCAD. Weryfikację znajomości programu powierzy współpracującej z Organizatorem pracowni projektowej.
  5. Po dokonaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Organizator dokona weryfikacji zgłoszenia pod kątem spełnienia wymogów objętych niniejszym Regulaminem.
  6. Uczestnik, który dokonał zgłoszenia udziału w Konkursie otrzyma na podany w Formularzu adres e-mail potwierdzenie rejestracji w Konkursie, a także informację o wynikach przeprowadzonej weryfikacji zgłoszenia pod kątem spełnienia wymogów objętych niniejszym Regulaminem.
  7. Z momentem zatwierdzenia Formularza przez Organizatora, osoba spełniająca wszystkie warunki, o których mowa powyżej, staje się uczestnikiem Konkursu (dalej: „Uczestnik"). Za moment zatwierdzenia Formularza uznaje datę, w której Uczestnik otrzymał wiadomość e-mailową potwierdzającą akceptację zgłoszenia.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia dokonanego na Formularzu w przypadku niespełniania przez kandydata warunków wzięcia udziału w Konkursie przewidzianych w niniejszym Regulaminie. W szczególności Organizator może odrzucić zgłoszenie w przypadku podania w Formularzu nieprawdziwych danych, w tym przykładowo podanie nieprawdziwych danych dot. kierunku studiów lub znajomości obsługi programu AutoCad.
  9. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dotyczących postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922, dalej: „ustawa o ochronie danych osobowych"), a także zobowiązanie się do zachowania w tajemnicy informacji i dokumentów otrzymanych od Organizatora, o czym mowa w § 8 niniejszego Regulaminu.

§ 3 Przedmiot Konkursu

  1. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie Pracy Konkursowej, składającej się z:
    • − Koncepcji Showroomu FRANKE (dalej: „Showroom");
    • − Koncepcji Akademii Kulinarnej FRANKE (dalej: „Akademia kulinarna");
    • − Koncepcji Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE (dalej: „Sala konferencyjna").
  2. Wytyczne do przygotowania projektu koncepcji Showroomu, Akademii kulinarnej oraz Sali konferencyjnej, wraz z wymaganiami technicznymi, zostały zawarte w Załączniku numer 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 5 Zasady konkursu

  1. Konkurs jest jednoetapowy. Zwycięzcę wybiera Komisja Konkursowa.
  2. Każdy uczestnik może złożyć jedną Pracę konkursową.
  3. Po akceptacji zgłoszenia udziału w Konkursie dokonanego na Formularzu, Organizator udostępni Uczestnikowi dane techniczne pomieszczeń z zaznaczonymi punktami granicznymi (formaty: PDF oraz AutoCAD).
  4. Prace konkursowe powinny zostać przesłane do Franke do dnia 21 października 2016 r.
  5. Prace konkursowe, tj. projekty, muszą być oryginalne, nie mogą naruszać praw osób trzecich, a w szczególności nie mogą naruszać ich praw majątkowych i osobistych praw autorskich;
  6. Prace konkursowe powinny być złożone poprzez ich przesłanie pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.niezabitowska@franke.com. W tytule wiadomości e-mailowej należy wpisać: Konkurs: „Zaprojektuj Showroom FRANKE".
  7. Z chwilą nagrodzenia Pracy konkursowej złożonej przez Uczestnika w ramach niniejszego Konkursu, Franke przeniesie na Uczestnika własność nagrody, o której mowa w niniejszym Regulaminie, zaś Uczestnik, na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu, przeniesie na Franke nieodpłatnie, tj. bez otrzymania wynagrodzenia w momencie przeniesienia oraz w przyszłości, wyłączne autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne do rozporządzania i korzystania z Pracy konkursowej jako utworu – bez ograniczeń czasowych i bez ograniczenia terytorium, bez ograniczenia techniki, formatu, standardu lub systemu na wszelkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
    • − utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania nośników utworu oraz ich egzemplarzy (w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową lub optyczną), w tym wprowadzania do pamięci komputera, sieci komputerowych, informatycznych lub innych;
    • − rozpowszechniania, to jest: nadawania i reemitowania, w tym z pomocą wizji, w tym także w serwisach tekstowych, multimedialnych, internetowych, telefonicznych lub telekomunikacyjnych; a także zapewnienia dostępu publiczności do utworu w miejscu i czasie indywidualnie wybranym; wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów
    • − rozporządzania i wykorzystania w części lub całości dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora, jego produktów, usług, przedmiotów jego własności, a nadto dla innych przejawów działalności Organizatora oraz dla celów budowlanych i architektonicznych;
    • − dokonywania adaptacji, zmian i/lub przeróbek utworu dla wszelkich celów, w tym w szczególności marketingowych, budowlanych i architektonicznych, a także rozporządzania oraz korzystania z powstałych w ten sposób utworów zależnych na polach eksploatacji wymienionych w niniejszym ustępie;
    • − przekazywania osobom trzecim, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z Franke oraz z Izbą, zarówno utworu jak i utworów zależnych dla wszelkich celów związanych z działalnością Franke oraz Izby, w tym w szczególności dla celów biznesowych, marketingowych, rozwojowych, architektonicznych czy budowlanych.
  8. Autor nagrodzonej w Konkursie Pracy konkursowej zachowuje prawo do jej prezentacji.
  9. Autorzy nienagrodzonych w Konkursie Prac konkursowych zachowują do nich wszystkie prawa autorskie, udzielając Organizatorowi Konkursu nieodpłatnie prawa nieograniczonej publikacji we wszelkich celach, w tym w szczególności marketingowych i promocyjnych oraz prezentacji pokonkursowej.
  10. Wraz z Pracą konkursową należy przesłać skan podpisanego oświadczenia o nieodpłatnym przekazaniu na rzecz Franke autorskich praw majątkowych, o których mowa w ust. 7 powyżej, w przypadku nagrodzenia Pracy Konkursowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu. Oryginał podpisanego oświadczenia należy przesłać priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem nadania na adres: „Franke Polska" Sp. z o.o., ul. Franke 1, Sękocin Nowy, 05-090 Raszyn. Przesłanie skanu oraz oryginału wskazanego oświadczenia jest warunkiem przyjęcia Pracy konkursowej w Konkursie.

11. Przekazując Prace konkursową wraz z podpisanym oświadczeniem, o którym mowa powyżej,

Uczestnik zobowiązuje się do zawarcia, w przypadku jej nagrodzenia, odrębnego porozumienia, na podstawie którego zostaną przekazane na rzecz Franke prawa autorskie i pokrewne do Pracy konkursowej, w tym jej egzemplarza.

§ 6 Rozstrzygniecie konkursu

  1. Decyzję o wyłonieniu nagradzanych w ramach Konkursu Prac konkursowych podejmie Komisja Konkursowa powołana spośród pracowników Organizatora. Komisja Konkursowa po zapoznaniu się z Pracami konkursowymi ustali ilość Prac konkursowych, które zostaną nagrodzone w Konkursie.
  2. Komisja Konkursowa oceni przesłane Prace konkursowe biorąc pod uwagę wartości projektowe, w tym w szczególności: atrakcyjność konceptu zagospodarowania przestrzeni, funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań, innowacyjność, estetykę, zastosowanie ekologicznych materiałów, jakość prezentacji.
  3. Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 28 października 2016 r.
  4. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone: 4.1. Na stronie internetowej: www. odteoriidopraktyki.pl 4.2. Na stronie internetowej: www.franke.pl
    4.3. Na stronie Facebook: „Od teorii do praktyki";
    4.4. Drogą e-mailową do Uczestników Konkursu.
  5. Od decyzji Komisji Konkursowej nie przysługuje odwołanie.

§ 7 Nagrody

  1. Dla każdego laureata Konkursu przewidziana jest nagroda: laptop marki APPLE, model: MACBOOK PRO.
  2. Oprócz nagrody rzeczowej laureat otrzymuje także nagrodę pieniężną stanowiącą 11,11 % nagrody rzeczowej, która przeznaczona jest na zapłatę zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa poniżej.
  3. Franke oświadcza, że od wygranej nagrody rzeczowej w Konkursie zostanie pobrany i przekazany do właściwego organu podatkowego 10 % podatek – zgodnie z przepisami art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2012r., poz.361 ze zm.).
  4. Każdy laureat Konkursu będzie miał możliwość odbycia stażu we Franke w terminie od listopada 2016 r. do stycznia 2017 r., w ramach którego, przy współpracy z biurem projektowym, będzie miał możliwość wdrożenia wykonanych przez siebie projektów zaprezentowanych w Pracy Konkursowej.
  5. Zasady odbycia stażu oraz wysokość wynagrodzenia zostaną ustalone pomiędzy zwycięzcą Konkursu a Franke.
  6. Odbiór nagród zostanie pisemnie potwierdzony przez laureatów Konkursu.

§ 8 Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o ochronie danych osobowych;
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nieudostępnienie danych osobowych uniemożliwia jednak udział w Konkursie. Uczestnikom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania oraz usunięcia. Usunięcie przez Uczestnika danych osobowych w trakcie obowiązywania Konkursu skutkuje rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie;
  3. Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest „Franke Polska" Sp. z o.o. z siedzibą w Sękocinie Nowym przy ul. Franke 1, 05-090 Raszyn, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000132692.
  4. Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych podanych w Formularzu zgłoszeniowym w ramach i do celów postępowania konkursowego, w tym do celów publikowania danych osobowych we wszelkich środkach przekazu oraz w szczególności do podania danych zwycięzców Konkursu, a także do przekazania danych Partnerom współpracującym z Organizatorem w ramach Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922, dalej: „ustawa oochronie danych osobowych").

§ 9 Poufność uzyskanych informacji

1. Uczestnicy zobowiązują się zachować w tajemnicy wszelkie dokumenty i informacje otrzymane od Organizatora w ramach Konkursu po przesłaniu przez Uczestnika Formularza zgłoszeniowego. Uczestnicy zobowiązują się wykorzystywać przekazane przez Organizatora dokumenty i informacje jedynie dla celów Konkursu, a także dołożyć należytej staranności w celu zapewnienia i utrzymania odpowiedniej ich ochrony przed dostępem i bezprawnym wykorzystaniem ich przez osoby nieuprawnione. W szczególności Uczestnicy zobowiązują się zachować w tajemnicy i nie udostępniać osobom trzecim otrzymanych planów budynków, projektów, informacji technicznych, technologicznych, prawnych czy organizacyjnych.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl;
  2. Udział Uczestnika w Konkursie oznacza akceptację zasad Konkursu zawartych w niniejszym Regulaminie;
  3. Organizator na mocy Regulaminu nie jest zobowiązany do jakichkolwiek innych świadczeń, niż wyraźnie przewidziane w Regulaminie;
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu i warunków Konkursu w trakcie jej trwania, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Zmieniona treść Regulaminu dostępna będzie na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl;
  5. Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego ogłoszenia na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl.
  6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce;
  7. Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe wydane w związku z niniejszym Konkursem mają charakter wyłącznie informacyjny.
Załącznik nr 1 do Regulaminu

Wytyczne do przygotowania projektu koncepcji Showroomu, Akademii kulinarnej oraz Sali konferencyjnej FRANKE

oraz wymagania techniczne.

  1. Koncepcja Showroomu (opis i charakterystyka):
    1. 1.1. Powierzchnia: 316,55 m2;
    2. 1.2. Showroom to wizytówka firmy, miejsce, w którym znajduje się ekspozycja urządzeń produkowanych lub dystrybuowanych przez Franke.
    3. 1.3. Showroom jest odwiedzany przez klientów jak i kontrahentów Franke.
    4. 1.4. W Showroomie blisko wejścia znajduje się Recepcja – miejsce pracy dla 2 osób, z miejscem do siedzenia dla gości oraz „kącikiem kawowym" (ekspres do kawy);
    5. 1.5. W sali ekspozycyjnej Showroomu będzie się znajdować:
      • − 6 ekspozycji systemów kuchennych – powierzchnia jednej ekspozycji zajmuje ok. 2 m2 (okap, płyta grzewcza, piekarnik, i / lub kuchenka mikrofalowa, zlewozmywak, bateria);
      • − Ekspozycja stała z bateriami KWC podłączona do instalacji wodnej. Ekspozycja ta powinna zajmować do 3 m2;
      • − Ekspozycja stała z bateriami KWC nie podłączona do instalacji wodnej. Ekspozycja ta powinna zajmować do 3 m2;
      • − Kuchnia pokazowa FRANKE – linia „Frames by Franke", z możliwością prowadzenia pokazów i nagrywania programów kulinarnych. W kuchni pokazowej powinno znajdować się do 30 miejsc stojących. Powierzchnia – do 50 m2;
      • − Wydzielone miejsce spotkań z gośćmi, w którym będzie kanapa oraz stolik kawowy – powierzchnia do 10 m2;
      • − Ekran telewizyjny w rozmiarze ok. 80 cali;
      • − Nagłośnienie strefowe;
      • − Ściana przestrzenna / bryła do ekspozycji piekarników. Powierzchnia do 5 m2 (opcjonalnie);
      • − Ściana przestrzenna / bryła do ekspozycji zlewozmywaków i baterii. Powierzania do 5 m2 (opcjonalnie).
  2. Koncepcja Akademii kulinarnej (opis i charakterystyka):
    1. 2.1. Powierzchnia: do 72,62 m2;
    2. 2.2. Akademia kulinarna to miejsce, w którym zaproszeni goście, pod okiem profesjonalnego kucharza, będą mogli samodzielnie przygotować pełny posiłek. Akademia ma służyć nauce i udoskonalaniu umiejętności kulinarnych. Akademia kulinarna powinna ma umożliwić prowadzenia warsztaty kulinarne jednocześnie dla 16 osób;
    3. 2.3. W Akademii kulinarnej powinna znaleźć się wyspa kuchenna, na której zamontowane będzie 8 płyt indukcyjnych o rozmiarze 60 cm x 60 cm, 8 piekarników pełnowymiarowych (60 cm), oraz okapy sufitowe.
    4. 2.4. W Akademii kulinarnej powinny znaleźć się również:
      • − 4 zlewozmywaki z bateriami wraz z rozdrabniaczami do utylizacji odpadów
      • − 2 chłodziarko – zamrażarki typu „side by side";
      • − 2 zmywarki do zabudowy;
      • − Miejsce na telewizor / wyświetlacz;
      • − Wydzielone zaplecze kuchenne – projekt zaplecza nie jest objęty niniejszym Konkursem
  3. Koncepcja Sali konferencyjnej (opis i charakterystyka):
    3.1. Powierzchnia: 63,70 + 67,55 = 131,25 m2;
    3.2. Duża sala konferencyjna składa się z dwóch mniejszych sal, z których jedna będzie wykorzystywana jako jadalnia Akademii kulinarnej. Goście po warsztatach kulinarnych organizowanych w Akademii kulinarnej będą mogli wygodnie spożywać przygotowane posiłki. Liczba gości: do 16 osób.

3.3. Sale konferencyjne powinny być połączone z Akademią kulinarną korytarzem, którego stylistyka będzie spójna z Akademią kulinarną i salą konferencyjną, która będzie wykorzystywana jako jadalnia Akademii kulinarnej.

4. Wymagania techniczne zgłaszanych z ramach Prac Konkursowych projektów

  1. 4.1. Każdy Praca Konkursowa składa się z 2 plansz z wizualizacjami architektonicznymi wykonanymi w kolorze. Plansze powinny być gotowe do wydruku w formacie A1;
  2. 4.2. Do każdej Pracy Konkursowej dołączana jest prezentacja zapisana w formacie PDF (wielkość: do 20 slajdów) – jako rozwinięcie przedstawionych projektów.
  3. 4.3. Prace konkursowe muszą być udostępnione Organizatorowi w programie komputerowym AutoCAD wraz rysunkami technicznymi.
Załącznik nr 2 do Regulaminu

Wzór oświadczenia Uczestnika Konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE"
o akceptacji Regulaminu oraz przekazaniu praw autorskich do Prac konkursowych

__________________ Imię i nazwisko

__________________ Adres zamieszkania

OŚWIADCZENIE

Ja, niżej podpisany, działając jako Uczestnik konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE" (dalej: „Konkurs"), organizowanego przez spółkę „Franke Polska" Sp. z o.o., (dalej: „Franke") z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 wraz z Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (dalej: „Izba") z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa, niniejszym:

  1. oświadczam, że w pełni akceptuję Regulamin Konkursu, z którym się zapoznałam/em.
  2. oświadczam, że jestem twórcą Pracy konkursowej nadsyłanej w Konkursie i przysługuje mi do tej Pracy konkursowej pełnia autorskich praw majątkowych, i praw pokrewnych, w tym praw zależnych do korzystania i rozporządzania pracą, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 666 z późn. zm.), a prawa do przesłanych Prac konkursowych nie są obciążone na rzecz osób trzecich;
  3. wyrażam zgodę na rozpowszechnianie Pracy konkursowej w wybrany przez Organizatora sposób.
  4. oświadczam, że z chwilą nagrodzenia przekazanej przeze mnie Pracy konkursowej w ramach niniejszego Konkursu, nieodpłatnie, tj. bez otrzymania wynagrodzenia w momencie przeniesienia oraz w przyszłości, przenoszę na Franke, na podstawie niniejszego oświadczenia, wyłączne autorskie prawa majątkowe do rozporządzania, korzystania i zmieniania Pracy konkursowej jako utworu, w stanie wolnym od wad, praw i roszczeń osób trzecich, wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich – bez ograniczeń czasowych i bez ograniczenia terytorium, bez ograniczenia techniki, formatu, standardu lub systemu na wszelkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
    1. utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania nośników utworu oraz ich egzemplarzy (w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową lub optyczną), w tym wprowadzania do pamięci komputera, sieci komputerowych, informatycznych lub innych;
    2. rozpowszechniania, to jest: nadawania i reemitowania, w tym z pomocą wizji, w tym także w serwisach tekstowych, multimedialnych, internetowych, telefonicznych lub telekomunikacyjnych; a także zapewnienia dostępu publiczności do utworu w miejscu i czasie indywidualnie wybranym; wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów
    3. rozporządzania i wykorzystania w części lub całości dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora, jego produktów, usług, przedmiotów jego własności, a nadto dla innych przejawów działalności

Organizatora oraz dla celów budowlanych i architektonicznych;

  1. dokonywania adaptacji, zmian i/lub przeróbek utworu dla wszelkich celów, w tym w szczególności marketingowych, budowlanych i architektonicznych, a także rozporządzania oraz korzystania z powstałych w ten sposób utworów zależnych na polach eksploatacji wymienionych w niniejszym ustępie;
  2. przekazywania osobom trzecim, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z Franke oraz z Izbą, zarówno utworu jak i utworów zależnych dla wszelkich celów związanych z działalnością Franke oraz Izby, w tym w szczególności dla celów biznesowych, marketingowych, rozwojowych, architektonicznych czy budowlanych.

5. oświadczam, że z chwilą złożenia Pracy konkursowej w ramach Konkursu, nieodpłatnie przenoszę na Franke własność przedmiotów materialnych, w których utrwalono Prace konkursowe – jeżeli takie materiały zostały przekazane.

 ____________________________

Miejscowość, data

 ____________________________

Podpis autora Pracy konkursowej: