Regulamin Konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE"
⇩ Pobierz regulamin i załączniki w formacie PDF
na opracowanie koncepcji zorganizowania przestrzeni: Showroomu FRANKE, Akademii Kulinarnej FRANKE oraz Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE
§ 1. Słownik
1. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
- 1.1. Konkursie – należy rozumieć konkurs „Zaprojektuj Showroom FRANKE", którego zasady zawarte są w niniejszym regulaminie;
- 1.2. Regulaminie należy rozumieć regulamin niniejszego Konkursu;
- 1.3. Organizatorze – należy rozumieć spółkę „Franke Polska" Sp. z o.o., (dalej: „Franke") z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 wraz z Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (dalej: „Izba") z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa;
- 1.4. Formularzu – należy rozumieć formularz zgłoszenia udziału w Konkursie dostępny na stronie internetowej www.odteoriidopraktyki.pl;
- 1.5. Uczestniku – należy rozumieć osobę, której zgłoszenie udziału w Konkursie dokonane poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza dostępnego na stronie internetowej www.odteoriidopraktyki.pl zostało zaakceptowane przez Organizatora;
- 1.6. Partnerach – należy rozumieć uczelnie wyższe współpracujące w ramach niniejszego Konkursu;
- 1.7. Komisji konkursowej – należy przez to rozumieć komisję powołaną przez Organizatora do wyłonienia zwycięzcy Konkursu;
- 1.8. FRANKE – należy rozumieć znak towarowy, do którego używania uprawnione jest Franke;
- 1.9. KWC – należy przez to rozumieć wysokiej klasy baterie kuchenne wykonywane od ponad 140 lat w szwajcarskiej fabryce FRANKE.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Organizatorem Konkursu jest „Franke Polska" Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 oraz Polsko- Szwajcarska Izba Gospodarcza z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa.
- Konkurs zostanie przeprowadzony przy udziale Partnerów, których zadaniem będzie promocja Konkursu pośród studentów i absolwentów studiów związanych z architekturą i wyposażaniem wnętrz.
- Ideą konkursu jest stworzenie pomostu łączącego świat nauki i biznesu oraz wspieranie młodych talentów architektonicznych.
- Celem Konkursu jest wyłonienie najciekawszych koncepcji zorganizowania przestrzeni:
- − Showroomu FRANKE;
- − Akademii Kulinarnej FRANKE;
- − Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE.
oraz zaproszenie zwycięzcy Konkursu do współpracy przy tworzeniu tej przestrzeni.
5. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia Konkursu. Postępowanie niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu powoduje natychmiastowe wykluczenie Uczestnika z udziału w Konkursie i utratę prawa do ubiegania się o nagrodę.
§ 3. Uczestniczy
- Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i może być tylko indywidualne.
- Konkurs skierowany jest do osób pełnoletnich, będących studentami lub absolwentami kierunków studiów związanych z architekturą i wyposażaniem wnętrz. Za studentów rozumie się osoby
posiadające status studenta na dzień przesłania Formularza zgłoszeniowego.
- Z uwagi na ideę Konkursu, którą jest stworzenie pomostu łączącego świat nauki i biznesu oraz wspieranie młodych talentów architektonicznych, Uczestnikiem Konkursu nie może być osoba, która przed dniem 10 października 2016 r. ukończyła 35 rok życia.
- Uczestnikiem konkursu nie może być:
- − osoba pracująca u Organizatora oraz członek rodziny takiej osoby;
- − osoba pracująca w firmie konkurencyjnej do Franke oraz lub członek jej rodziny. Za podmiot konkurencyjny w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się w szczególności przedsiębiorców oferujących produkty/usługi takiego samego typu jak produkty/usługi FRANKE bądź ich substytuty, o takich samych lub zbliżonych walorach użytkowych.
- Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wypełnienie i przesłanie Formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl do dnia 10 października 2016 r. Przesłanie Formularza oznacza akceptację zasad Konkursu przewidzianych w Regulaminie.
- Formularz należy uzupełnić podając następujące dane:
- 6.1. imię i nazwisko;
- 6.2. adres zamieszkania lub adres do korespondencji;
- 6.3. potwierdzenie pełnoletniości;
- 6.4. numer telefonu kontaktowego;
- 6.5. adres e-mail;
- 6.6. kierunek i wydział studiów z podaniem daty rozpoczęcia studiów oraz – w przypadku absolwentów – daty ukończenia studiów;
- 6.7. potwierdzenie znajomości obsługi programu AutoCAD - Organizator zastrzega sobie możliwość sprawdzenia znajomości programu AutoCAD. Weryfikację znajomości programu powierzy współpracującej z Organizatorem pracowni projektowej.
- Po dokonaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Organizator dokona weryfikacji zgłoszenia pod kątem spełnienia wymogów objętych niniejszym Regulaminem.
- Uczestnik, który dokonał zgłoszenia udziału w Konkursie otrzyma na podany w Formularzu adres e-mail potwierdzenie rejestracji w Konkursie, a także informację o wynikach przeprowadzonej weryfikacji zgłoszenia pod kątem spełnienia wymogów objętych niniejszym Regulaminem.
- Z momentem zatwierdzenia Formularza przez Organizatora, osoba spełniająca wszystkie warunki, o których mowa powyżej, staje się uczestnikiem Konkursu (dalej: „Uczestnik"). Za moment zatwierdzenia Formularza uznaje datę, w której Uczestnik otrzymał wiadomość e-mailową potwierdzającą akceptację zgłoszenia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszenia dokonanego na Formularzu w przypadku niespełniania przez kandydata warunków wzięcia udziału w Konkursie przewidzianych w niniejszym Regulaminie. W szczególności Organizator może odrzucić zgłoszenie w przypadku podania w Formularzu nieprawdziwych danych, w tym przykładowo podanie nieprawdziwych danych dot. kierunku studiów lub znajomości obsługi programu AutoCad.
- Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dotyczących postępowania konkursowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922, dalej: „ustawa o ochronie danych osobowych"), a także zobowiązanie się do zachowania w tajemnicy informacji i dokumentów otrzymanych od Organizatora, o czym mowa w § 8 niniejszego Regulaminu.
§ 3 Przedmiot Konkursu
- Zadaniem konkursowym jest przygotowanie Pracy Konkursowej, składającej się z:
- − Koncepcji Showroomu FRANKE (dalej: „Showroom");
- − Koncepcji Akademii Kulinarnej FRANKE (dalej: „Akademia kulinarna");
- − Koncepcji Sali Konferencyjnej FRANKE połączonej funkcjonalnie z jadalnią przypisaną do Akademii Kulinarnej FRANKE (dalej: „Sala konferencyjna").
- Wytyczne do przygotowania projektu koncepcji Showroomu, Akademii kulinarnej oraz Sali konferencyjnej, wraz z wymaganiami technicznymi, zostały zawarte w Załączniku numer 1 do niniejszego Regulaminu.
§ 5 Zasady konkursu
- Konkurs jest jednoetapowy. Zwycięzcę wybiera Komisja Konkursowa.
- Każdy uczestnik może złożyć jedną Pracę konkursową.
- Po akceptacji zgłoszenia udziału w Konkursie dokonanego na Formularzu, Organizator udostępni Uczestnikowi dane techniczne pomieszczeń z zaznaczonymi punktami granicznymi (formaty: PDF oraz AutoCAD).
- Prace konkursowe powinny zostać przesłane do Franke do dnia 21 października 2016 r.
- Prace konkursowe, tj. projekty, muszą być oryginalne, nie mogą naruszać praw osób trzecich, a w szczególności nie mogą naruszać ich praw majątkowych i osobistych praw autorskich;
- Prace konkursowe powinny być złożone poprzez ich przesłanie pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.niezabitowska@franke.com. W tytule wiadomości e-mailowej należy wpisać: Konkurs: „Zaprojektuj Showroom FRANKE".
- Z chwilą nagrodzenia Pracy konkursowej złożonej przez Uczestnika w ramach niniejszego Konkursu, Franke przeniesie na Uczestnika własność nagrody, o której mowa w niniejszym Regulaminie, zaś Uczestnik, na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu, przeniesie na Franke nieodpłatnie, tj. bez otrzymania wynagrodzenia w momencie przeniesienia oraz w przyszłości, wyłączne autorskie prawa majątkowe oraz prawa zależne do rozporządzania i korzystania z Pracy konkursowej jako utworu – bez ograniczeń czasowych i bez ograniczenia terytorium, bez ograniczenia techniki, formatu, standardu lub systemu na wszelkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
- − utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania nośników utworu oraz ich egzemplarzy (w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową lub optyczną), w tym wprowadzania do pamięci komputera, sieci komputerowych, informatycznych lub innych;
- − rozpowszechniania, to jest: nadawania i reemitowania, w tym z pomocą wizji, w tym także w serwisach tekstowych, multimedialnych, internetowych, telefonicznych lub telekomunikacyjnych; a także zapewnienia dostępu publiczności do utworu w miejscu i czasie indywidualnie wybranym; wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów
- − rozporządzania i wykorzystania w części lub całości dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora, jego produktów, usług, przedmiotów jego własności, a nadto dla innych przejawów działalności Organizatora oraz dla celów budowlanych i architektonicznych;
- − dokonywania adaptacji, zmian i/lub przeróbek utworu dla wszelkich celów, w tym w szczególności marketingowych, budowlanych i architektonicznych, a także rozporządzania oraz korzystania z powstałych w ten sposób utworów zależnych na polach eksploatacji wymienionych w niniejszym ustępie;
- − przekazywania osobom trzecim, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z Franke oraz z Izbą, zarówno utworu jak i utworów zależnych dla wszelkich celów związanych z działalnością Franke oraz Izby, w tym w szczególności dla celów biznesowych, marketingowych, rozwojowych, architektonicznych czy budowlanych.
- Autor nagrodzonej w Konkursie Pracy konkursowej zachowuje prawo do jej prezentacji.
- Autorzy nienagrodzonych w Konkursie Prac konkursowych zachowują do nich wszystkie prawa autorskie, udzielając Organizatorowi Konkursu nieodpłatnie prawa nieograniczonej publikacji we wszelkich celach, w tym w szczególności marketingowych i promocyjnych oraz prezentacji pokonkursowej.
- Wraz z Pracą konkursową należy przesłać skan podpisanego oświadczenia o nieodpłatnym przekazaniu na rzecz Franke autorskich praw majątkowych, o których mowa w ust. 7 powyżej, w przypadku nagrodzenia Pracy Konkursowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 2 do niniejszego Regulaminu. Oryginał podpisanego oświadczenia należy przesłać priorytetowym listem poleconym za potwierdzeniem nadania na adres: „Franke Polska" Sp. z o.o., ul. Franke 1, Sękocin Nowy, 05-090 Raszyn. Przesłanie skanu oraz oryginału wskazanego oświadczenia jest warunkiem przyjęcia Pracy konkursowej w Konkursie.
11. Przekazując Prace konkursową wraz z podpisanym oświadczeniem, o którym mowa powyżej,
Uczestnik zobowiązuje się do zawarcia, w przypadku jej nagrodzenia, odrębnego porozumienia, na podstawie którego zostaną przekazane na rzecz Franke prawa autorskie i pokrewne do Pracy konkursowej, w tym jej egzemplarza.
§ 6 Rozstrzygniecie konkursu
- Decyzję o wyłonieniu nagradzanych w ramach Konkursu Prac konkursowych podejmie Komisja Konkursowa powołana spośród pracowników Organizatora. Komisja Konkursowa po zapoznaniu się z Pracami konkursowymi ustali ilość Prac konkursowych, które zostaną nagrodzone w Konkursie.
- Komisja Konkursowa oceni przesłane Prace konkursowe biorąc pod uwagę wartości projektowe, w tym w szczególności: atrakcyjność konceptu zagospodarowania przestrzeni, funkcjonalność zaproponowanych rozwiązań, innowacyjność, estetykę, zastosowanie ekologicznych materiałów, jakość prezentacji.
- Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 28 października 2016 r.
- Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone: 4.1. Na stronie internetowej: www. odteoriidopraktyki.pl 4.2. Na stronie internetowej: www.franke.pl
4.3. Na stronie Facebook: „Od teorii do praktyki";
4.4. Drogą e-mailową do Uczestników Konkursu.
- Od decyzji Komisji Konkursowej nie przysługuje odwołanie.
§ 7 Nagrody
- Dla każdego laureata Konkursu przewidziana jest nagroda: laptop marki APPLE, model: MACBOOK PRO.
- Oprócz nagrody rzeczowej laureat otrzymuje także nagrodę pieniężną stanowiącą 11,11 % nagrody rzeczowej, która przeznaczona jest na zapłatę zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, o którym mowa poniżej.
- Franke oświadcza, że od wygranej nagrody rzeczowej w Konkursie zostanie pobrany i przekazany do właściwego organu podatkowego 10 % podatek – zgodnie z przepisami art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 41 ust. 4 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2012r., poz.361 ze zm.).
- Każdy laureat Konkursu będzie miał możliwość odbycia stażu we Franke w terminie od listopada 2016 r. do stycznia 2017 r., w ramach którego, przy współpracy z biurem projektowym, będzie miał możliwość wdrożenia wykonanych przez siebie projektów zaprezentowanych w Pracy Konkursowej.
- Zasady odbycia stażu oraz wysokość wynagrodzenia zostaną ustalone pomiędzy zwycięzcą Konkursu a Franke.
- Odbiór nagród zostanie pisemnie potwierdzony przez laureatów Konkursu.
§ 8 Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o ochronie danych osobowych;
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Nieudostępnienie danych osobowych uniemożliwia jednak udział w Konkursie. Uczestnikom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych ich poprawiania oraz usunięcia. Usunięcie przez Uczestnika danych osobowych w trakcie obowiązywania Konkursu skutkuje rezygnacją z uczestnictwa w Konkursie;
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest „Franke Polska" Sp. z o.o. z siedzibą w Sękocinie Nowym przy ul. Franke 1, 05-090 Raszyn, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000132692.
- Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych podanych w Formularzu zgłoszeniowym w ramach i do celów postępowania konkursowego, w tym do celów publikowania danych osobowych we wszelkich środkach przekazu oraz w szczególności do podania danych zwycięzców Konkursu, a także do przekazania danych Partnerom współpracującym z Organizatorem w ramach Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922, dalej: „ustawa oochronie danych osobowych").
§ 9 Poufność uzyskanych informacji
1. Uczestnicy zobowiązują się zachować w tajemnicy wszelkie dokumenty i informacje otrzymane od Organizatora w ramach Konkursu po przesłaniu przez Uczestnika Formularza zgłoszeniowego. Uczestnicy zobowiązują się wykorzystywać przekazane przez Organizatora dokumenty i informacje jedynie dla celów Konkursu, a także dołożyć należytej staranności w celu zapewnienia i utrzymania odpowiedniej ich ochrony przed dostępem i bezprawnym wykorzystaniem ich przez osoby nieuprawnione. W szczególności Uczestnicy zobowiązują się zachować w tajemnicy i nie udostępniać osobom trzecim otrzymanych planów budynków, projektów, informacji technicznych, technologicznych, prawnych czy organizacyjnych.
§ 10 Postanowienia końcowe
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl;
- Udział Uczestnika w Konkursie oznacza akceptację zasad Konkursu zawartych w niniejszym Regulaminie;
- Organizator na mocy Regulaminu nie jest zobowiązany do jakichkolwiek innych świadczeń, niż wyraźnie przewidziane w Regulaminie;
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany treści Regulaminu i warunków Konkursu w trakcie jej trwania, przy czym zmiany Regulaminu nie mogą wpłynąć na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie. Zmieniona treść Regulaminu dostępna będzie na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl;
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego ogłoszenia na stronie internetowej: www.odteoriidopraktyki.pl oraz www.franke.pl.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce;
- Wszelkie materiały promocyjno – reklamowe wydane w związku z niniejszym Konkursem mają charakter wyłącznie informacyjny.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Wytyczne do przygotowania projektu koncepcji Showroomu, Akademii kulinarnej oraz Sali konferencyjnej FRANKE
oraz wymagania techniczne.
- Koncepcja Showroomu (opis i charakterystyka):
- 1.1. Powierzchnia: 316,55 m2;
- 1.2. Showroom to wizytówka firmy, miejsce, w którym znajduje się ekspozycja urządzeń produkowanych lub dystrybuowanych przez Franke.
- 1.3. Showroom jest odwiedzany przez klientów jak i kontrahentów Franke.
- 1.4. W Showroomie blisko wejścia znajduje się Recepcja – miejsce pracy dla 2 osób, z miejscem do siedzenia dla gości oraz „kącikiem kawowym" (ekspres do kawy);
- 1.5. W sali ekspozycyjnej Showroomu będzie się znajdować:
- − 6 ekspozycji systemów kuchennych – powierzchnia jednej ekspozycji zajmuje ok. 2 m2 (okap, płyta grzewcza, piekarnik, i / lub kuchenka mikrofalowa, zlewozmywak, bateria);
- − Ekspozycja stała z bateriami KWC podłączona do instalacji wodnej. Ekspozycja ta powinna zajmować do 3 m2;
- − Ekspozycja stała z bateriami KWC nie podłączona do instalacji wodnej. Ekspozycja ta powinna zajmować do 3 m2;
- − Kuchnia pokazowa FRANKE – linia „Frames by Franke", z możliwością prowadzenia pokazów i nagrywania programów kulinarnych. W kuchni pokazowej powinno znajdować się do 30 miejsc stojących. Powierzchnia – do 50 m2;
- − Wydzielone miejsce spotkań z gośćmi, w którym będzie kanapa oraz stolik kawowy – powierzchnia do 10 m2;
- − Ekran telewizyjny w rozmiarze ok. 80 cali;
- − Nagłośnienie strefowe;
- − Ściana przestrzenna / bryła do ekspozycji piekarników. Powierzchnia do 5 m2 (opcjonalnie);
- − Ściana przestrzenna / bryła do ekspozycji zlewozmywaków i baterii. Powierzania do 5 m2 (opcjonalnie).
- Koncepcja Akademii kulinarnej (opis i charakterystyka):
- 2.1. Powierzchnia: do 72,62 m2;
- 2.2. Akademia kulinarna to miejsce, w którym zaproszeni goście, pod okiem profesjonalnego kucharza, będą mogli samodzielnie przygotować pełny posiłek. Akademia ma służyć nauce i udoskonalaniu umiejętności kulinarnych. Akademia kulinarna powinna ma umożliwić prowadzenia warsztaty kulinarne jednocześnie dla 16 osób;
- 2.3. W Akademii kulinarnej powinna znaleźć się wyspa kuchenna, na której zamontowane będzie 8 płyt indukcyjnych o rozmiarze 60 cm x 60 cm, 8 piekarników pełnowymiarowych (60 cm), oraz okapy sufitowe.
- 2.4. W Akademii kulinarnej powinny znaleźć się również:
- − 4 zlewozmywaki z bateriami wraz z rozdrabniaczami do utylizacji odpadów
- − 2 chłodziarko – zamrażarki typu „side by side";
- − 2 zmywarki do zabudowy;
- − Miejsce na telewizor / wyświetlacz;
- − Wydzielone zaplecze kuchenne – projekt zaplecza nie jest objęty niniejszym Konkursem
- Koncepcja Sali konferencyjnej (opis i charakterystyka):
3.1. Powierzchnia: 63,70 + 67,55 = 131,25 m2;
3.2. Duża sala konferencyjna składa się z dwóch mniejszych sal, z których jedna będzie wykorzystywana jako jadalnia Akademii kulinarnej. Goście po warsztatach kulinarnych organizowanych w Akademii kulinarnej będą mogli wygodnie spożywać przygotowane posiłki. Liczba gości: do 16 osób.
3.3. Sale konferencyjne powinny być połączone z Akademią kulinarną korytarzem, którego stylistyka będzie spójna z Akademią kulinarną i salą konferencyjną, która będzie wykorzystywana jako jadalnia Akademii kulinarnej.
4. Wymagania techniczne zgłaszanych z ramach Prac Konkursowych projektów
- 4.1. Każdy Praca Konkursowa składa się z 2 plansz z wizualizacjami architektonicznymi wykonanymi w kolorze. Plansze powinny być gotowe do wydruku w formacie A1;
- 4.2. Do każdej Pracy Konkursowej dołączana jest prezentacja zapisana w formacie PDF (wielkość: do 20 slajdów) – jako rozwinięcie przedstawionych projektów.
- 4.3. Prace konkursowe muszą być udostępnione Organizatorowi w programie komputerowym AutoCAD wraz rysunkami technicznymi.
Załącznik nr 2 do Regulaminu
Wzór oświadczenia Uczestnika Konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE"
o akceptacji Regulaminu oraz przekazaniu praw autorskich do Prac konkursowych
__________________ Imię i nazwisko
__________________ Adres zamieszkania
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany, działając jako Uczestnik konkursu „Zaprojektuj Showroom FRANKE" (dalej: „Konkurs"), organizowanego przez spółkę „Franke Polska" Sp. z o.o., (dalej: „Franke") z siedzibą przy ul. Franke 1, w Sękocinie Nowym, 05-090 Raszyn, KRS nr 0000132692, NIP: 522-010-12-66 wraz z Polsko-Szwajcarską Izbą Gospodarczą (dalej: „Izba") z siedzibą przy al. Niepodległości 69 w Warszawie, 02-626 Warszawa, niniejszym:
- oświadczam, że w pełni akceptuję Regulamin Konkursu, z którym się zapoznałam/em.
- oświadczam, że jestem twórcą Pracy konkursowej nadsyłanej w Konkursie i przysługuje mi do tej Pracy konkursowej pełnia autorskich praw majątkowych, i praw pokrewnych, w tym praw zależnych do korzystania i rozporządzania pracą, w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 666 z późn. zm.), a prawa do przesłanych Prac konkursowych nie są obciążone na rzecz osób trzecich;
- wyrażam zgodę na rozpowszechnianie Pracy konkursowej w wybrany przez Organizatora sposób.
- oświadczam, że z chwilą nagrodzenia przekazanej przeze mnie Pracy konkursowej w ramach niniejszego Konkursu, nieodpłatnie, tj. bez otrzymania wynagrodzenia w momencie przeniesienia oraz w przyszłości, przenoszę na Franke, na podstawie niniejszego oświadczenia, wyłączne autorskie prawa majątkowe do rozporządzania, korzystania i zmieniania Pracy konkursowej jako utworu, w stanie wolnym od wad, praw i roszczeń osób trzecich, wraz z wyłącznym prawem zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich – bez ograniczeń czasowych i bez ograniczenia terytorium, bez ograniczenia techniki, formatu, standardu lub systemu na wszelkich polach eksploatacji, w tym w szczególności na następujących polach eksploatacji:
- utrwalania i zwielokrotniania – wytwarzania nośników utworu oraz ich egzemplarzy (w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową lub optyczną), w tym wprowadzania do pamięci komputera, sieci komputerowych, informatycznych lub innych;
- rozpowszechniania, to jest: nadawania i reemitowania, w tym z pomocą wizji, w tym także w serwisach tekstowych, multimedialnych, internetowych, telefonicznych lub telekomunikacyjnych; a także zapewnienia dostępu publiczności do utworu w miejscu i czasie indywidualnie wybranym; wszelkie publiczne odtwarzanie, wyświetlanie, wykonywanie, wystawianie w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów
- rozporządzania i wykorzystania w części lub całości dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji Organizatora, jego produktów, usług, przedmiotów jego własności, a nadto dla innych przejawów działalności
Organizatora oraz dla celów budowlanych i architektonicznych;
- dokonywania adaptacji, zmian i/lub przeróbek utworu dla wszelkich celów, w tym w szczególności marketingowych, budowlanych i architektonicznych, a także rozporządzania oraz korzystania z powstałych w ten sposób utworów zależnych na polach eksploatacji wymienionych w niniejszym ustępie;
- przekazywania osobom trzecim, w tym w szczególności podmiotom powiązanym z Franke oraz z Izbą, zarówno utworu jak i utworów zależnych dla wszelkich celów związanych z działalnością Franke oraz Izby, w tym w szczególności dla celów biznesowych, marketingowych, rozwojowych, architektonicznych czy budowlanych.
5. oświadczam, że z chwilą złożenia Pracy konkursowej w ramach Konkursu, nieodpłatnie przenoszę na Franke własność przedmiotów materialnych, w których utrwalono Prace konkursowe – jeżeli takie materiały zostały przekazane.
____________________________
Miejscowość, data
____________________________
Podpis autora Pracy konkursowej: